Een goed begin...

25 juli 2015 - Düsseldorf Airport, Duitsland

De reis begint al goed! Bij het inchecken bleek de vlucht overboekt. Dat klinkt niet goed, zou je zeggen.. Maar Emirates had een prima oplossing: "You'll fly business class!" Lachend kijk ik Roy aan, in de veronderstelling dat hij dezelfde boodschap kreeg aan de balie naast mij. Maar nee.. We wisten al wel dat we niet bij elkaar zouden zitten. Maar het was leuk geweest als we samen in weelde aan onze reis konden beginnen. Jammer!

En nu zit/lig ik hier... Eigen plek bij het raam, benen gestrekt, vliegtuigsokken die voor me klaar lagen, dekentje over me heen, minibar naast me voor mij alleen, een menukaart met driegangen keuze menu ("would you also like to see our wine menu?"), een touchscreen met de nieuwste films, tablet, spelcomputer. Aan de carpaccio, met versgebakken broodjes vooraf.. En als toetje chocoladetaart! En dat terwijl ik Ryanair gewend ben ;-)

De eerste vijf minuten kwam ik niet meer bij in mijn eentje door alle luxe. Om een beeld te geven, kon ik het natuurlijk niet laten even een foto te nemen: mét champagne die ik kreeg toen ik binnenkwam.. Proost! Straks met m'n zware backpack in de 'Freek in het wild-modus' maar nu nog even lekker decadent..

Groetjes van ons!

1. Mama:
    25 juli 2015
    Hoi lieve Sas en Roy. Wat was het schrikken voor jullie dat de vlucht was overboekt en wat een opluchting en verrassing dat je toch meekon en zelfs business class mocht vliegen! Wel jammer voor Roy. Laat je maar lekker verwennen, dan kun je toch nog uitgerust aan jullie vakantie beginnen! ;)
    Heel veel plezier samen en maak maar heel veel mooie foto's, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten. Dikke kus van mij.
  2. Nelliie:
    26 juli 2015
    Ja Sanne al met al toch allemaal goedgekomen,geniet,nog even van alle luxe,Roy moet het met wat minder doen,maar ik Kan mevoorstellen,dat je je inderdaad rot schrikt,veel groetjes ook aan Roy,fijn dat we zo op dehoogte blijven.Heel veel liefs van ons,en een pootje van Luna
  3. Yvonne:
    26 juli 2015
    Haha lekker is dat he! Heb ik ooit ook gehad, maar meer dan champagne, een bonbon en een ruime zitplaats kwam ik toen niet! Lekker relaxed begin van de reis! Ik kijk uit naar alle avonturen!
  4. Lieke:
    26 juli 2015
    Dat is even schrikken, maar een hele goede oplossing! Jij was dus helemaal uitgerust toen je in Zuid-Afrika aankwam. Jammer dat jullie niet samen van de luxe konden genieten! Fijn dat de reis verder goed is verlopen, nu kan de reis echt gaan beginnen! Heel veel plezier!

Liefs, Rik, Lieke en Isa (die sinds gisteren ook heel goed een vogel kan nadoen, fladder fladder).