Berichtje tussendoor!

9 augustus 2015

Wat leuk om te merken dat zoveel van jullie mijn blog lezen! Misschien is het voor jullie soms wat langdradig maar ik schrijf het ook voor mezelf om niks te vergeten van deze geweldige reis. Omdat WhatsApp hier bijna niet te doen is, vind ik dit wel een hele fijne manier om 3 vliegen in één klap te slaan: Ik vergeet zelf niks, kan jullie meteen op.de hoogte houden en soms zijn de reizen in de truck best lang dus kan ik mijn tijd zo mooi waardevol besteden. Ik zie dat mijn telefoon af en toe woorden verandert (update ipv upgrade) en dat zinnen niet helemaal lopen. Ik typ het altijd heel snel, vaak in een hobbelige truck, als ik er even een momentje voor vind, fijn om te doen om het zo ook weer los te kunnen laten. WiFi is als we het hebben erg langzaam en maar voor korte tijd dus reacties lezen lukt helaas ook niet zo. Maar ik zie jullie reacties op WhatsApp en zie wel het aantal reacties steeds dat ik heb! Nogmaals, superleuk dat jullie enthousiast zijn en de moeite nemen het te lezen! :)

Sommigen van jullie vroegen mij naar de afloop van het Bridget Jones verhaal, haha. Helaas heb ik mijn 'blunder' moeten opbiechten aan de groep. Roy en ik waren net te laat uit de bus om als eerste een tent te kunnen pakken. Iedereen kon er hartelijk om lachen en de mannen uit de groep schromen niet om mij er af en toe aan te herinneren dmv een grap na het opzetten en afbreken van de tent: "zo Sanne, je bent weer met vlag en wimpel geslaagd" (de string hing als een wimpel boven in de tent).

Hopelijk gaat alles goed daar met jullie allemaal. Ik hoorde dat het weer een beetje wisselt, ik hoop dat jullie gauw weer wat warme dagen krijgen. Nu ik dit schrijf, zijn wij vertrokken uit Lesotho en gaan wij het warmere weer weer tegemoet. Dan kan ik mooi mijn muts en onesie ingepakt laten ;-)

Het uploaden lukt niet altijd dus hopelijk de komende dagen weer gelegenheid om wat foto's te posten. De foto's op mijn camera zijn nog veel mooier maar dat kost te veel tijd om dat over te zetten (sommigen uit mijn groep doen dat wel tussendoor).

Tot gauw!! Baje xxx

1. Nelliie:
    9 augustus 2015
    Heel leuk dat je nog even reageert,de verhalen zijn nog steeds boeiend om te lezen,en vervelen geen moment,wij kijken er iedere keer erg naar uit.heel veel liefs en kussen van Nellie en Adriaan
  2. Fiona en Roy:
    9 augustus 2015
    Het is heerlijk om je verhalen te lezen Sanne en die paar typefoutjes vallen echt niet op tussen alle andere mooie woorden!
  3. Henk en Ine:
    9 augustus 2015
    Helemaal niet langdradig! Je schrijft het hartstikke leuk en het is voor jezelf ook een leuke herinnering straks! Jullie nu op naar het wat warmere weer, lekker!
  4. Martijn Koedam:
    10 augustus 2015
    It's not a bus, it's a TRUCK ;-)
  5. Lieke:
    10 augustus 2015
    Wat zal je straks blij zijn dat je al deze belevenissen hebt opgeschreven. Je maakt tijdens zo'n reis zoveel mee dat je bepaalde details of anekdotes soms vergeet. Je kunt er straks een mooi boek van maken en ik weet zeker dat je deze nog regelmatig uit de kast zal trekken om opnieuw te genieten van alles wat jullie hebben meegemaakt! Ik spreek uit ervaring ;)! Hier gaat alles goed, Isa bekijkt graag jouw foto in haar boekje en geeft haar lieve tante Sanne dan een kusje!
  6. Kyrsten:
    10 augustus 2015
    Hey San, het lijkt alsof ik ook in Zuid Afrika zit zoals je alles beschrijft. Leuk! Wat mooi om te zien dat de kinderen daar met weinig zo kunnen genieten :-) Ik kom net terug van een lang weekend Breda. Hotel in de bossen, fietstocht naar België en heel mooi weer. Heerlijk ontspannen! Haha Maxima, jou vergeten ze niet snel! Geniet lekker verder! Liefs Kyrsten
  7. Britt:
    10 augustus 2015
    Hahaha wat een mooie afloop van je Bridget Jones actie! Fijn dat iedereen erom kon lachen! Dit zijn van die leuke, grappige dingen die je je altijd blijft herinneren als je aan deze reis denkt!
    De verhaaltjes lezen heel gemakkelijk en goed weg en het is juist leuk om inhoudelijk mee te krijgen van wat je allemaal meemaakt, absoluut niet langdradig hoor!
    Heerlijk dat de temperaturen wat gaan stijgen de komende dagen. Kun je lekker opwarmen!
  8. Mama:
    10 augustus 2015
    Sanne, wat fijn dat we gisteren ook nog even contact hebben gehad via whatsapp en dan nog wel op de familie app !
    Dan weet je het al wel dat dat geen hele serieuze gesprekken zijn. Iedereen had wel weer een opmerking. Je foto van de hond die lekker bij het haardvuur lag kwam vanochtend om 6.40 uur pas bij ons binnen.
    Nick zei het al dat het een hotdog was, haha! Dat maakt helemaal niet uit, want jij hebt er weer even heerlijk mee kunnen knuffelen ;)
    Bacio is helemaal niet jaloers hoor, want hij wordt door ons ook regelmatig geknuffeld en verwend! :)
    Nou, we zijn nu al weer benieuwd naar nieuwe verhalen!
    Liefs van papa en mama